Glemt kodeord?

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: "Lejlighed med stor altan i Aalborg V sælges" - feedback
Rang:
Ny på Finando

Hej kære Finando'er

Jeg har forsøgt at finde en ejendomsmægler til at sælge min lejlighed - men det er ikke lykkedes. Jeg forsøger derfor at gøre lidt benarbejde selv, og har lavet en salgsannonce her:

www.byalex.dk

Kan I give lidt feedback på, om annoncen er tiltalende - og hvad jeg skal gøre for at forbedre mulighederne for salg?

Jeg vil naturligvis gerne have annoncen på boligsiden.dk eller boliga.dk - men det er ikke muligt (boliga.dk kan vidst klares for kr. 3.000 igennem Robinhus)

Offline Profil E-mail  

Titel: Re: "Lejlighed med stor altan i Aalborg V sælges" - feedback
Rang:
Ægte Finando

alexmk skrev:

Hej kære Finando'er

Jeg har forsøgt at finde en ejendomsmægler til at sælge min lejlighed - men det er ikke lykkedes. Jeg forsøger derfor at gøre lidt benarbejde selv, og har lavet en salgsannonce her:

www.byalex.dk

Kan I give lidt feedback på, om annoncen er tiltalende - og hvad jeg skal gøre for at forbedre mulighederne for salg?

Jeg vil naturligvis gerne have annoncen på boligsiden.dk eller boliga.dk - men det er ikke muligt (boliga.dk kan vidst klares for kr. 3.000 igennem Robinhus)

Hejsa

Jeg syntes du præsenterer den flot og med mange gode fotoes. Din beskrivelse af lejlighedn er i flot.

Jeg tror ikke det kan gøres anderledes.

Mit forslag er: sæt den til salg på så mange gratis siden du kan evt. gul&gratis.dk. DBA.

Hvorfor vil mæglerne ikke tage den ind?? for mig ser det ud som let tjente penge

Held og lykke med salget

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ny på Finando

pesen skrev:

Mit forslag er: sæt den til salg på så mange gratis siden du kan evt. gul&gratis.dk. DBA.

Hvorfor vil mæglerne ikke tage den ind?? for mig ser det ud som let tjente penge

Tak for rådene.

Jeg har sat den til salg på dba.dk, gul&gratis, Google Adwords og Facebook Ads ... og så vil jeg prøve opslagstavlen i kiosker og supermarkeder.

Ejendomsmæglerne vil også gerne sælge den - men jeg mener, at det er helt ude i hampen at de skal have 80-100.000 for deres assistance.

(dba og gul&gratis er forøvrigt ikke gratis at benytte, når man sælger en lejlighed)

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando

alexmk skrev:

pesen skrev:

Tak for rådene.

Jeg har sat den til salg på dba.dk, gul&gratis, Google Adwords og Facebook Ads ... og så vil jeg prøve opslagstavlen i kiosker og supermarkeder.

Ejendomsmæglerne vil også gerne sælge den - men jeg mener, at det er helt ude i hampen at de skal have 80-100.000 for deres assistance.

(dba og gul&gratis er forøvrigt ikke gratis at benytte, når man sælger en lejlighed)

Det var da fuldstændig vildt, sku da ikke noget at sige til at ejendomsmæglere lever godt. Jeg tror iøvrigt at såfremt du er heldig at den rigtige køber ser din annonce, så kan du ligeså godt selv tjene de penge

Endnu engang held og lykke og jeg skal ikke have noget for rådene :-)

Offline Profil E-mail  

Rang:
Finando trainee

utrolig flot lejlighed, man kan kun sige at toilettet kunne være lidt mere lækkert, så det passedede til resten af lejligheden, men absolut en god annonce.

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando

alexmk

Håber du holder os orienteret om salg af lejligheden, kunne være fint hvis du kunne klare det uden ejendomsmægler

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando

Nu solgte jeg mit gamle hus, via opslag på tavler i supermarkedet. Nu var det et gammelt hus, og ikke særligt dyrt.

Men en rundtur til forskellige forretninger, ville muligvis give respons? Og den merpris, som du skulle have givet mægleren, er jo et forhandlingsoplæg. En sagfører, til at udfylde papirerne, er heller ikke så dyrt igen. Tilstandsrapporten, skal du jo betale, alligevel.

At overlade papirerne til en skødeskriver, - var ikke noget, jeg ville gøre, selv om der kan spares lidt?

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando

thorfinn skrev:

Nu solgte jeg mit gamle hus, via opslag på tavler i supermarkedet. Nu var det et gammelt hus, og ikke særligt dyrt.

Men en rundtur til forskellige forretninger, ville muligvis give respons? Og den merpris, som du skulle have givet mægleren, er jo et forhandlingsoplæg. En sagfører, til at udfylde papirerne, er heller ikke så dyrt igen. Tilstandsrapporten, skal du jo betale, alligevel.

At overlade papirerne til en skødeskriver, - var ikke noget, jeg ville gøre, selv om der kan spares lidt?

Vil give thorfinn ret i ta lad en proff ordne papirene, men resten tager du dig selv af også kan du jo tænke på alle de dejlige penge du sparer

Offline Profil E-mail  

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ]