Glemt kodeord?

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Har du fået en parkeringsbøde?
Rang:
Ægte Finando

Har du prøvet at få en parkeringsbøde? Del det gerne med os andre Finandoer :o)

Jeg har lige fået min første parkeringsbøde .... skulle hente frokost og tænkte "hvad er sandsynligheden for at der kommer p-vagt mens jeg lige henter min frokost?" Den var åbenbart stor ... 590 kr. :-(

Læs også mere i denne tråd om, hvordan du undgår bøderne:

http://www.finando.dk/forum/viewtopic.php?f=39&t=265

Offline Profil E-mail  

Titel: Re: Har du fået en parkeringsbøde?
Rang:
Ægte Finando

Jeg har fået 2 og fået dem eftergivet begge 2.

1ste.

Jeg holdt parkeret lovligt, men p-vagt påstod at jeg havde holdt på linierne med hjulene, da der var en "meget" stor dame som ikke kunne komme ind i hendes bil.

Jeg havde taget et billed med min mobil, så det vidste jeg bare dommeren også var den sag ude af verden.

2den.

Jeg holdt x antal meter fra et hjørne og foran mig holdt en anden bil, p-vagten giver kun mig en p-bøde, hvilket jeg naturligvis brokker mig over, men hun siger bare at hun bestemmer hvem som skal have en bøde hvis nogen gør noget forkert.

Igen frem med mobilen og klik, så var der sparet 510, 00 kr.

Offline Profil E-mail  

Rang:
Finando af 5. grad

pesen skrev:

1ste.

Jeg holdt parkeret lovligt, men p-vagt påstod at jeg havde holdt på linierne med hjulene, da der var en "meget" stor dame som ikke kunne komme ind i hendes bil.

Jeg havde taget et billed med min mobil, så det vidste jeg bare dommeren også var den sag ude af verden.

2den.

Jeg holdt x antal meter fra et hjørne og foran mig holdt en anden bil, p-vagten giver kun mig en p-bøde, hvilket jeg naturligvis brokker mig over, men hun siger bare at hun bestemmer hvem som skal have en bøde hvis nogen gør noget forkert.

Imponerende!

Jeg har kæmpet min egen sag for at holde lovligt på en betalt plads, lige som jeg har kæmpet andres sager - uden held! Men de er dog heller ikke gået hele vejen til retten.

Lod du godt nok din ende i retten?

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ny på Finando

En god måde til også at undgå parkeringsbøder er de nye P skiver som automatisk sætter P skiven når bilen parkeres

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando
Brugeravatar

Geografisk sted:
9900 Frederikshavn
Har fået to.

1.: I lastbil under aflæsning, den åd vognmanden.

2.: var skyld i at min bror fik en bøde, fordi jeg var lidt for rapkæftet, ingen grædr over pengene, den var på 510 udstedt af politiet... :o)

Hellere en god trekant end en ond cirkel...

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando

Freekyzone skrev:

pesen skrev:

1ste.

2den.

Imponerende!

Jeg har kæmpet min egen sag for at holde lovligt på en betalt plads, lige som jeg har kæmpet andres sager - uden held! Men de er dog heller ikke gået hele vejen til retten.

Lod du godt nok din ende i retten?

Jeps dem begge 2 og fik medhold i dem begge.

Har idag et godt forhold til p-vagter, da jeg har fået invalideskilt

Offline Profil E-mail  

Rang:
Finando af 3. grad

Enten er jeg en ret lovlydig borger....smiler, eller også har jeg bare været usansynlig heldig, jeg har nemlig aldrig fået en eneste bøde af nogen art i de snart 40 år jeg har været bilist, det kan vist ikke siges tydeligere vel ?   ;o)

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando

Nylollik skrev:

Enten er jeg en ret lovlydig borger....smiler, eller også har jeg bare været usansynlig heldig, jeg har nemlig aldrig fået en eneste bøde af nogen art i de snart 40 år jeg har været bilist, det kan vist ikke siges tydeligere vel ?   ;o)

Nogen har held i spil, andre i kærlighed, også er der dem som er født med en lykkestjerne i r....

Tillykke med det.

Offline Profil E-mail  

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ]