Glemt kodeord?

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mobilabonnement - hvad er billigst og bedst?
Rang:
Finando af 3. grad

Hej Finando's.

Synes godt lige at vi kunne dele lidt erfaring her på sitet - her med hensyn til mobilabonnementer. Hvilket abonnement har I og er I tilfredse med hvad I har?

Hvis man bruger sin mobiltelefon meget, er der jo mange penge at spare!

Selv har jeg CBB og jeg er meget tilfreds med dem og deres priser, men alle vil jo gerne kunne gøre det endnu billigere! Hvad har I?

-Mesen

Offline Profil E-mail  

Titel: Re: Mobilabonnement - hvad er billigst og bedst?
Rang:
Ny på Finando

Geografisk sted:
Nordjylland
Jeg har også lige skiftet til CBB fra Telia, og det er jeg rigtig glad for rent forretningsmæssigt.

Mvh. Thomas De Oliveira

Følg mig og mine projekter på TDOmedia.dk

Offline Profil E-mail  

Rang:
Finando af 2. grad

Hej Thomas og Mesen ... God tråd at starte, men hvorfor er I glade for CBB? Er det udelukkende priser I fokuserer på eller er der andre faktorer? Jeg overvejer selv at skifte, men synes markedet er uoverskueligt.

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ny på Finando

Geografisk sted:
Nordjylland

Skattefar skrev:

Hej Thomas og Mesen ... God tråd at starte, men hvorfor er I glade for CBB? Er det udelukkende priser I fokuserer på eller er der andre faktorer? Jeg overvejer selv at skifte, men synes markedet er uoverskueligt.

Hej Skattefar

Det er ikke udelukkende priserne, de gør selvfølgelig en stor del, men det er lige så meget deres kundeservice og en god behandling når man skifter fra det ene teleselskab, til det andet.

Mvh. Thomas De Oliveira

Følg mig og mine projekter på TDOmedia.dk

Offline Profil E-mail  

Rang:
Finando af 3. grad

Thomas De Oliveira skrev:

Skattefar skrev:

Hej Skattefar

Det er ikke udelukkende priserne, de gør selvfølgelig en stor del, men det er lige så meget deres kundeservice og en god behandling når man skifter fra det ene teleselskab, til det andet.

Mvh. Thomas De Oliveira

Hej Skattefar!

Jeg er rigtig glad for CBB fordi priserne er så lave som de er. Desuden er der en virkelig god service og som de selv reklamerer med, så har de ikke noget der er "skrevet med småt", så det er så dejligt nemt at finde ud af deres abonnementer.

Hvilket abonnement har du nu, hvis man må spørge?

-Mesen

Offline Profil E-mail  

Rang:
Finando af 4. grad

Jeg vil endnu engang anbefale et mobil abonnement hos Onfone. 150 pr. md. med fri sms og mms og 5 timers tale inkluderet. Der er heller ikke opkaldsafgift.

Jeg har endnu ikke haft brug for deres kundeservice, men det er vel en anbefaling i sig selv.

Det jeg godt kan lide ved Onfone er flatrate abonnementet. I det halve år jeg har været kunde hos Onfone har den md. lige udgift til min mobil været 150. Det kalder jeg overskuelighed.

Offline Profil E-mail  

Rang:
Finando af 3. grad

Det jeg også godt kan lide ved CBB er, at man kan tilpasse sit abonnement præcist efter hvad man selv bruger meget sådan så det bliver så billigt som muligt. Og hvis der så er en måned, hvor man slet ikke bruger sin telefon koster det ikke noget overhovedet - i hvert fald ikke ved det abonnement jeg har, da det koster 0 kr. om måneden.

Ellers kan man jo, som er skrevet i en anden tråd, altid tjekke hvilket abonnement, der er billigst for en på http://www.telepriser.dk/ - grunden til at jeg ikke stoler 100% på dette her er, at man på denne måde ikke kan vide om selskaberne er gode at være kunder hos.

-Mesen

Offline Profil E-mail  

Rang:
Ægte Finando

m1 - gratis mobil. ring gratis i 50 min hver måned og send 50 sms gratis, derefter rigtig gode priser for resten hvis man har brug for mere, det har jeg ikke! Jeg har haft dette"abonnement" nu i et par år, og det har vitterligt ikke kostet mig en krone! Der er ingen fælder, så skynd jer at komme med på vognen i M1, det er min anbefaling.

Offline Profil E-mail  

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ]